Duits voor Marketing

Het doel van deze cursus Duits is dat je in 2 jaar het Duits leert dat je eventueel later als Marketeer nodig zal hebben. De cursus is gericht op het verwerven van beroepsspecifieke competenties. Om die te verwerven wordt er systematisch een degelijke basiskennis van de taal opgebouwd en daarnaast zal er veel geoefend worden in realistische en reële situaties: de praktijk staat voorop.

Welkom op de blog van Els Verschueren, studente 2e jaar Marketing
 
Laat een berichtje achter : Gastenboek  

maandag, november 27, 2006

Boeiende lichtspelen voor BMW met BlowUP

Blow-up

Giante posters hebben een naam gekregen: BlowUP's
Men vindt Blow-up's van meer dan 100 m² op gevels of op steigers en ze vormen een onderdeel van het straatbeeld van onze steden. Door het enorme formaat, de aansprekende vormgeving en het regelmatig wisselen van motief is het een zeer interessant reclamemedium.

Boeiende lichtspelen voor BMW

BlowUP media realiseert voor BMW een giant poster campagne in heel Duitsland. Twee van de in totaal 11 plaatsingen worden verrijkt met boeiende lichtspelen.

Voor de presentatie van de nieuwe 3 serie kiest BMW wederom voor het medium blowUP’s. Op in totaal 11 locaties van blowUP media straalt de nieuwe bestseller van de autofabrikant uit München u tegemoet. Al naar gelang de locatie geven de panelen de markante voorkant of het dynamische profiel van de bolide te zien.

Als bijzonder hoogtepunt wordt de giant poster in Keulen ’s nachts van een verbluffend lichteffect voorzien. Door een technisch complexe belichting van achteren wordt de nieuwe 3 serie een echte blikvanger. Als het donker wordt zorgen achter de poster geïnstalleerde neonbuizen, die door een computer worden aangestuurd, voor een spectaculair lichtspel. Daarbij wordt de afbeelding in 4 verschillende fases herhaald.

Eerst is de giant poster 3 seconden lang helemaal donker, om dan in langzaam steeds sterker wordend licht alleen de wagen en het BMW-logo fel te laten oplichten. Een minuut lang lijkt de auto in de lucht te zweven, tot uiteindelijk met hetzelfde effect ook de achtergrond verschijnt met de campagneslogan „Die treibende Kraft. Der neue BMW 3er.” Na nog een minuut dooft het licht weer langzaam en begint het lichtspel van voren af aan.


Voor meer informatie, ga zeker eens kijken. Je kan er prachtige voorbeelden terugvinden, echt de moeite om eens te gaan zien!

http://www.blowup-media.de/index.php?id=1

1 Comments:

  • At 27/11/06 19:10, Blogger Studenten Marketing said…

    wauw, weer een mooi voorbeeld van reclame (dat ook in onze mediafiches zou passen, al zal het denk ik wat duur zijn). Zeer goed gevonden.

    Els Moeskops

     

Een reactie posten

<< Home

 
Bedankt voor uw bezoek en tot snel! Aantal bezoekers: Free Web Counters