Duits voor Marketing

Het doel van deze cursus Duits is dat je in 2 jaar het Duits leert dat je eventueel later als Marketeer nodig zal hebben. De cursus is gericht op het verwerven van beroepsspecifieke competenties. Om die te verwerven wordt er systematisch een degelijke basiskennis van de taal opgebouwd en daarnaast zal er veel geoefend worden in realistische en reële situaties: de praktijk staat voorop.

Welkom op de blog van Els Verschueren, studente 2e jaar Marketing
 
Laat een berichtje achter : Gastenboek  

zaterdag, november 18, 2006

Invest in Germany

Na de Wereldbeker 2006 in juni heeft het imago van Duitsland zeker een opkikker gekregen. Het imago van Duitsland is in jaren niet zo goed geweest. En om dit imago te behouden en zelfs nog te verhoren hebben Duitse marketingexperten besloten om een extra Campagne te maken.

Deze Campagne werd genoemd: Invest in Germany. Samen met Lufthansa,
Botschaft der Bundesrepublik Deutschland, London en German National Tourist Office zijn ze deze campagne begonnen.

Ze hebben in Londen een campagne van 4 weken gehouden in 40 Londense metro's. Op 11.09.2006 zijn ze begonnen met beeldende informatie te verspreiden in de Londense metro's, 2 maanden na de Wereldbeker.

De campagne bevat 6 beelden met al titel: Think Germany. Now think again.
--> http://www.invest-in-germany.de/graphics/thinkagain/ThinkGermany_all.pdf
Deze hebben ze in en om de metro's gehongen.

Op de website: http://www.invest-in-germany.de/ kan u lezen waarom Duitsland zo een goed land is om in te investeren, wat hun goede kwaliteiten zijn. Maar ze hebben ook een 'business guide' gemaakt, hierin vind je hoe je goed kan ondernemen in Duitsland:

Klik op de afbeelding om de Business Guide te lezen. -->
 
Bedankt voor uw bezoek en tot snel! Aantal bezoekers: Free Web Counters