Die erfolgreichsten Produktneuheiten
De duitse consument houdt van innovatie. Ze testen en proberen graag alles uit wat de markt hen aanbiedt. IRI (der Marktforschungsspezialist Information Resources ) heeft zijn bestseller trofee uitgereikt aan producten uit de catergorie huishouden, eten & drinken, lichaamsverzorging en dierenvoeding. Uit 31 verschillende categorieën werden telkens 3 producten gekozen. En uit die 3 producten werd dan een uiteindelijke winnaar gekozen.
Ze zijn dus op zoek gegaan naar het meest succesvolle en innovatieve product.
Hier onder enkele winnaars.
Om alle winnaars te zien: http://de1.infores.com/filelib/general/Bestseller_Platzierung_jpggross1.jpg
Ze zijn dus op zoek gegaan naar het meest succesvolle en innovatieve product.
Hier onder enkele winnaars.
Om alle winnaars te zien: http://de1.infores.com/filelib/general/Bestseller_Platzierung_jpggross1.jpg
Voor het hele artikel:
http://www.marketing-marktplatz.de/Absatz/Produktneuheiten2006.shtml
meer informatie over IRI : http://de1.infores.com/
1 Comments:
At 15/11/06 16:31, Studenten Marketing said…
Dit is knap spul. eigen initiatief, interessant, nuttig, bruikbaar - ik ga hem in ieder geval bij mijn favorieten zetten! Maar je werk verdient veel meer belangstelling: doe daar wat aan. Praat eens met Jeroen en Stephanie over hun succes bij search engines en portaalsites, maak actieve links naar andere blogs en sites, laat commentaren achter op de blogs van je collega's .. met doorlink naar jouw blog uiteraard, ... Ga er voor!! En dwing de mannen van Blog Central om hun werk te doen zodat zij een groot deel van het opzoekwerk voor je campagne voor jouw doen.
Een reactie posten
<< Home