Duits voor Marketing

Het doel van deze cursus Duits is dat je in 2 jaar het Duits leert dat je eventueel later als Marketeer nodig zal hebben. De cursus is gericht op het verwerven van beroepsspecifieke competenties. Om die te verwerven wordt er systematisch een degelijke basiskennis van de taal opgebouwd en daarnaast zal er veel geoefend worden in realistische en reële situaties: de praktijk staat voorop.

Welkom op de blog van Els Verschueren, studente 2e jaar Marketing
 
Laat een berichtje achter : Gastenboek  

donderdag, november 23, 2006

GfK - Growth from Knowledge

De GfK groep is het 4de grootste marktonderzoeksbureau over de hele wereld. Ze maken gebruik van een verbruikerspanel. Dit panel kan immers het 'profiel' van de verbruiker leren kennen, merkentrouw en brandswitching opsporen enz. De GfK groep is een filiaal van de gelijknamige Duitse groep.
GfK werkt met:
- een huishoudpanel voor FMCG (Fast Moving Consumer Goods: bv. voeding, detergenten, hondenvoer,...)
- een panel van individuen voor SMCG (Slow Moving Consumer Goods: bv. textiel, electro, pc's,...)

Voor meer informatie:
- Handboek Marktonderzoek: vanaf pg. 77
- website: http://www.gfk.be/ of http://www.gfk.com/
 
Bedankt voor uw bezoek en tot snel! Aantal bezoekers: Free Web Counters